Çeki Demiri Paket İçeriği :
Çeki Demiri Trapez
Somun , Civata fişlik ve parçalar
Çeki Demiri Montaj Talimatı
7pin Standart Tesisat Paketten Çıkmaktadır.
Paket İçinde 7 Pin Standart Tesisat Çıkmaktadır. Fakat 13 Pin tesisat ve ya Modüllü Tesisat istiyorsanız Websitemizden Sipariş vermelisiniz.
Uyumlu Araç : OPEL Astra (L) 2021 Sonrası Çeki Demiri
İthal edilen Çeki Demirleri Mekanik üretim esnasında Robotik kaynak kullanılarak üretilmiştir.Bu sayede çeki demirlerinin testler sonucunda tespit edilen değerleri birebir karşılamaktadır. Ürünlerin Boyası Elektrostatik Boya olup Dabeye karşı dayanıklıdır.
AĞIRLIK |
21 KG |
AB ONAYI |
E3 55R01–7988 |
ÜRETİM TARİHİ |
10/2021 |
TAMPON SÖKME |
YOK |
TOPUZ TÜRÜ |
KUĞU BOYNU |
MAKSİMUM ÇEKME KAPASİTESİ |
2109 |
S DEĞERİ |
85 KG |
D DEĞERİ KN |
9,50 KN |
Modül ve Standart tesisat arasındaki tesisat arasındaki fark nedir ?
Standart Tesisat Direkt olarak araca bağlanarak arada herhangibir koruma olmadan Araç sisteminden (Kablolardan) paralel şekilde bağlanır.Modül tesisatta ise arada elektronik modül kutusu bulunur. Eğer arkanızdaki Karavan veya Römork Stopları halojen ampül ise fazla akım çeker ve araç kendini korumaya alır , araç gösterge panelinde aydınlatma arıza ışığı yanar. Bu şekilde bir sorunla karşılaşıyorsanız Modül kullanmanız gerekmektedir. Modül fazla çekilen akımı dengeleyerek bu arızayı çözer. Bunun yanı sıra Başınıza gelebilecek kısa devre gibi sorunları modül egale ederek kendi sigortasını attırır ve ya daha büyük bir kısadevre ise kendini yakarak araç ile karavan arasındaki ilişkiyi keser ve aracınızın zarar görmesini engeller.
Çeki Demiri Paket İçeriği :
- Çeki Demiri Trapez
- Somun , Civata fişlik ve parçalar
- Çeki Demiri Montaj Talimatı
- 7pin Standart Tesisat Paketten Çıkmaktadır.
Paket İçinde 7 Pin Standart Tesisat Çıkmaktadır. Fakat 13 Pin tesisat ve ya Modüllü Tesisat istiyorsanız Websitemizden Sipariş vermelisiniz.
Uyumlu Araç : HOOK-Dacia Duster 2010 Sonrası Çeki Demiri
- Maks. römork ağırlığı: 1500 kg
- Dikey yük: 75 kg
- D değeri: 9,00 kN
- Tampon kesiti: kesme yok
İthal edilen Çeki Demirleri Mekanik üretim esnasında Robotik kaynak kullanılarak üretilmiştir.Bu sayede çeki demirlerinin testler sonucunda tespit edilen değerleri birebir karşılamaktadır. Ürünlerin Boyası Elektrostatik Boya olup Dabeye karşı dayanıklıdır.
Modül ve Standart tesisat arasındaki tesisat arasındaki fark nedir ?
Standart Tesisat Direkt olarak araca bağlanarak arada herhangibir koruma olmadan Araç sisteminden (Kablolardan) paralel şekilde bağlanır.Modül tesisatta ise arada elektronik modül kutusu bulunur. Eğer arkanızdaki Karavan veya Römork Stopları halojen ampül ise fazla akım çeker ve araç kendini korumaya alır , araç gösterge panelinde aydınlatma arıza ışığı yanar. Bu şekilde bir sorunla karşılaşıyorsanız Modül kullanmanız gerekmektedir. Modül fazla çekilen akımı dengeleyerek bu arızayı çözer. Bunun yanı sıra Başınıza gelebilecek kısa devre gibi sorunları modül egale ederek kendi sigortasını attırır ve ya daha büyük bir kısadevre ise kendini yakarak araç ile karavan arasındaki ilişkiyi keser ve aracınızın zarar görmesini engeller.
OPEL ASTRA ÇEKİ DEMİRİ marka aracınız için üretilmiş birebir uyumlu Çeki Demiri modellerini Sitemizde Bulabilirsiniz.Websitemizdeki Çeki Demirleri Aracın altyapısındaki Deliklere birebir uyum sağlamaktadır . Kaynak ve ya kesip biçme Yöntemi ile kesinlikle montajlanmamaktadır. Çeki demiri Montaj işlemi, aracın modeline ve çekici demirinin türüne bağlı olarak değişiklik gösterebilir.
OPEL ASTRA ÇEKİ DEMİRİ MONTAJ VE FİYATLARI
Aracınıza özel Çeki Demirini Websitemizden En uygun Fiyatlara alabileceiniz gibi . Müşteri temsilcimiz ile iletişime geçerek Çeki Demiri Montajını Çok Uygun fiyatlara tarafımıza Yaptırabilirsiniz.